Conditions


INFO OM BYTTE, RETUR OG REKLAMASJON

Vi spanderer fraktkostnader ved bytting!

Det ligger en returseddel i esken du har mottatt, denne klistrer du på pakken, hvis du skal returnere varer. Ved bruk av denne blir du trekt 75 kroner fra beløpet som blir betalt tilbake til din konto.
Vi ønsker at du fyller ut skjema for retur som du finner her.

Dette for at vi skal få behandlet returforsendelsen din raskest mulig.

VIKTIG: Etiketten som er klistret på pakken du mottar fra oss kan ikke benyttes til retursending.

 

  1. Bytte
Dersom du ønsker å bytte en eller flere varer så bestiller du selv de nye varene du ønsker i nettbutikken vår som ved en ordinær handel. Det er flere fordeler med dette; du får varene du ønsker raskere, og du slipper at varene kan bli utsolgt mens returpakken din fraktes og behandles. 
Det er fri frakt ved retur ved bytting av varer, du bruker da returlappen vedlagt forsendelse du har mottatt fra oss.
Når returpakken din ankommer lageret vårt og vi ser at alle varer er ok, vil vi refundere beløpet for returvarene til din konto / kort.
 
Retur
- Ønsker du å returnere deler av din ordre blir du trekt samme beløp som ved bytte.
- Vi opererer med 14 dager fri retur rett.
  1. Innlever returpakken til Posten Norge
Returseddelen du har mottatt fra oss skal festes på utsiden av din returforsendelse.
Pass på at returpakken innleveres til ditt lokale Postkontor eller Post i Butikk. 
Dersom du er usikker på nærmeste innleveringssted kan du sjekke www.posten.no. 
Ta vare på sporingsnummeret som tilhører returpakken din. Med sporingsnummeret kan du når som helst se hvor pakken din befinner seg. 
Dersom du benytter en annen sendingsmetode for din returpakke må du selv dekke fraktkostnadene for sendingen.
  1. Forventet behandlingstid for returforsendelsen. 
Du må beregne 2-5 virkedager for Posten til å levere pakken til vårt lager. 
Vi behandler fortløpende returer, og behandlingstiden vil variere ettersom hvor mye returer vi mottar i perioden. Normalt sett tar det 2-5 virkedager fra vi har mottatt returen, men periodevis kan det være forsinkelser. 
  1. Bytte- / returpakken blir borte på vei til oss, hvem er ansvarlig?

Når pakken er levert mottaker eller ligger klar for henting og hentemelding er sendt, er pakken å anse som kjøpers eiendel. 
Så lenge du har sendt returen med en returseddel du har mottatt fra oss, er vi uansett behjelpelig med å kontakte Posten for å be om ettersøk av pakken.
Dersom Posten da har mistet pakken, vil vi søke om erstatning fra Posten og utbetale erstatning / sende erstatningsvarer til deg.
Ta kontakt med oss om returpakken skulle bli borte på veien til oss. 

 

  1. Vilkår for å få godkjent retur (pengene tilbake):
- Produktet kan prøves på for å se at størrelsen er riktig, men skal ikke brukes. 
- Klær som kommer i retur eller skal byttes skal ikke ha lukt eller være møkkete. (Jenter må være obs på sminke.)
- Id-lapp skal ikke være brutt eller dratt fra produktet. Id-lappen er selve forseglingen på klesplagget, og garanterer at plagget er nytt. 
 - Ved ankomst til returavdelingen må produktet være pakket inn i orginal forpakningen.
- Skjorten blir ikke lagt som en godkjent retur hvis den ikke er i original innpakning.
- Vi ønsker at klær returneres i samme emballasje som det ble levert i,
samt pakkes inn i papir, pose e.l. før fraktseddel klistres på.
- Vi forbeholder oss retten til å underkjenne en retur hvis overstående punkter ikke overholdes.

 

Statlig godkjent angrerettskjema finner du her.
Ved andre spørsmål, ta kontakt med oss på e-post med vårt kontaktskjema.

 

Firma informasjon
New Wave norway As
Org nr.946 506 370

adresse:
Bjørnstadmyra 4-6
1712 GRÅLUM

Telefon: 69 14 37 00
Mail:post@newwave.no


Logg inn Gratis frakt! Les mer under vilkår. Handlevogn